حسین شکراله: تمرکز تگفا بر بومی‌سازی کامل تولیدات صنعت پرداخت


حسین شکراله، مدیرعامل شرکت تضمین‌گستر فن‌آوا درباره فعالیت‌های اصلی شرکت می‌گوید: «زمینه اصلی فعالیت شرکت که اساساً شرکت بر پایه آن شکل گرفته، تعمیر دستگاه‌‌های کارت‌خوان فروشگاهی در انواع مدل‌های ثابت و سیار است.»

 

به گزارش ارتباطات و برند گروه فن آوا به نقل از راه پرداخت، هلدینگ «فن‌آوا» در زمره‌ نام‌آشناترین هلدینگ‌های صنعت ارتباطات و فناوری اطلاعات کشور قرار دارد. این گروه را می‌توان یکی از جامع‌ترین هلدینگ صنعت فناوری اطلاعات و ارتباطات دانست، در سال ۱۳۸۱ تأسیس شد و در حال حاضر در چهار حوزه کسب‌وکاری مشغول است. این گروه‌ها عبارت‌اند از: ارتباطات، فنی و مهندسی، نرم‌افزار و پرداخت الکترونیک. هلدینگ فن‌آوا شامل چند شرکت است که همگی در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات فعالیت می‌کنند. شرکت «تضمین‌گستر فن‌آوا» یکی از شرکت‌های تابعه هلدینگ فن‌آوا کمتر از دو سال است که در مأموریت جدید خود مشغول به فعالیت است.

شرکت تضمین‌گستر فن‌آوا در حال حاضر در زمینه تولید، تأمین، تعمیر و پشتیبانی تجهیزات حوزه ICT و با تمرکز بر حوزه پرداخت الکترونیک فعالیت می‌کند. شرکت تضمین‌گستر فن‌آوا تحت نام تجاری «تگفا» محصولات و خدمات خود را ارائه می‌دهد. حسین شکراله، مدیرعامل شرکت تضمین‌گستر فن‌آوا درباره فعالیت‌های اصلی شرکت می‌گوید: «زمینه اصلی فعالیت شرکت که اساساً شرکت بر پایه آن شکل گرفته، تعمیر دستگاه‌‌های کارت‌خوان فروشگاهی در انواع مدل‌های ثابت و سیار است.»

او در ادامه گفت: «با شروع کار شرکت در حوزه تعمیرات، بستر بسیار خوبی برای تعمیر تجهیزات پرداخت الکترونیک در شرکت شکل گرفت. نیروهایی که در شرکت در بخش تعمیرات مشغول به کار هستند، نیروهای جوان، تحصیل‌کرده و متخصص هستند. این شرکت توانسته‌ تقریباً از تمام شرکت‌های تعمیراتی بزرگ کشور، جذب نیرو کند و مجموعه‌ای منسجم با استفاده از توان و ظرفیت تمام شرکت‌های تعمیراتی کشور را در کنار هم جمع کرده است. این باعث شده در مجموعه تگفا، امکان تعمیر بیش از ۲۰ مدل انواع دستگاه کارت‌خوان فراهم باشد. مدیرعامل تضمین‌گستر فن‌آوا معتقد است این شرکت جای خودش را در بازار تعمیر دستگاه‌های کارت‌خوان به‌خوبی باز کرده است: «ما از این به بعد یکی از شرکت‌های بزرگ و مهم کشور در زمینه تعمیر دستگاه‌های کارت‌خوان به حساب می‌آییم. تنوع و تعدد تعمیرات دستگاه‌‌های کارت‌خوان در داخل مجموعه این نکته را تأیید می‌کند. خدمات ما از سطح ابتدایی شامل جنرال سرویس دستگاه‌ها شروع می‌شود و تا سطوح تخصصی‌تری مثل تعمیر بورد و قطعات اصلی این دستگاه‌ها ادامه پیدا می‌کند.»

ضریب موفقیت تعمیرات شرکت هم بسیار بالاست. از مجموع دستگاه‌هایی که برای تعمیر به شرکت تضمین‌گستر فن‌آوا تحویل داده می‌شود، امکان تعمیر حدود ۹۵ درصد از آنها در شرکت وجود دارد.

شرکت تضمین‌گستر در راستای پاسخ‌دهی به حجم و تنوع بیشتری از مشتریان و دستگاه‌ها و به‌منظور ارتقای توان تعمیراتی اقدام به راه‌اندازی سامانه نرم‌افزار مدیریت تعمیرات به‌صورت بومی‌سازی و مطابق با فرایندهای داخلی خود کرده است.

شکراله ضمن معرفی این سامانه می‌گوید: «با استفاده از این سامانه و بر اساس شماره سریال هر دستگاه، می‌توانیم بدانیم دستگاه در چه مرحله‌ای از تعمیر است؛ کدام قطعات آن تعویض و کدام قطعاتش تعمیر شده و چه زمانی آماده تحویل می‌شود. مشتریان هم بر اساس دسترسی‌هایی که در این سامانه برایشان تعریف شده، می‌توانند بدانند دستگاه‌شان در چه مرحله‌ای از تعمیر است و آیا آماده ارسال هست یا خیر. این سامانه در حقیقت مزیت رقابتی ما در مقایسه با سایر شرکت‌های تعمیر دستگاه‌های پرداخت الکترونیک است.»

گفتنی است تمام دستگاه‌های کارت‌خوان بعد از تعمیر شست‌وشو می‌شوند و آلودگی‌های موجود در آنها از بین می‌رود و روی صفحه ال‌سی‌دی آنها گارد نصب می‌شود و در نهایت دستگاه‌ها با گارانتی شش‌ماهه تعمیرات به مشتری تحویل داده می‌شود.

در راستای گسترش ظرفیت تعمیراتی مجموعه، واحد تعمیرات ماشین‌های اداری هم در شرکت تگفا راه‌اندازی شده است. انواع دستگاه‌های پرینتر، کپی و فکس، هم در زمینه تأمین قطعات و شارژ کارتریج و هم بابت تعمیرات تخصصی بورد و بخش‌های دیگر دستگاه به تگفا فرستاده و تعمیر می‌شوند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *