آیا شما هم سوالی دارید ؟
لطفا سوالات زیر را بخوانید و اگر پاسخ خود را پیدا نکردید، سوال خود را از ما بپرسید، ما در اسرع وقت به شما پاسخ خواهیم داد.
سوالات متداول
دستگاه کارتخوان دارای دو مدل ثابت و سیار می باشد که در دستگاه ثابت باید از اتصال دستگاه به آداپتور و برق شهری اطمینان حاصل شود و در دستگاه سیار از سالم بودن باطری مطمئن شد. در صورت سالم بودن موارد ذکر شده، دستگاه به تعمیرگاه جهت رفع ایراد ارسال خواهد شد.
این مورد به دلیل ایراد در باطری پشتیبان یا ضربه خوردگی دستگاه می باشد.
ابتداء از سالم بودن کارت اطمینان حاصل نمایید. در غیر اینصورت دستگاه دچار خرابی READER شده است و لازم است مراتب به پشتیبان اطلاع داده شود.
احتمال هنگ کردن دستگاه وجود دارد. دستگاه را یکبار خاموش و مجدداً روشن گردد و در صورت عدم رفع اشکال دستگاه، مراتب را به پشتیبان اطلاع دهید.
بررسی نمائید کاغذ حرارتی به اتمام نرسیده و درب دستگاه بدرستی بسته شده باشد. در صورت عدم رفع مشکل، مراتب را به پشتیبان اطلاع دهید.