ابتکارات جدید لزوم حرکت تضمین گستر فن آوا


دکتر محمد مردانی شهربابک مدیرعامل گروه فن آوا روز چهارشنبه دوازدهم بهمن ماه سالجاری به صورت صمیمانه با همکاران شرکت تضمین گستر فن آوا دیدار و گفتگو کرد.

مدیرعامل گروه فن آوا ضمن تبریک ایام پیروزی انقلاب اسلامی و میلاد حضرت علی(ع) به تشریح راهبردهای مهم گروه فن آوا در سالجاری پرداخت و گفت: یکی از راهبردهای گروه فن آوا یافتن مسائل مهم در سطح ملی است که بر این اساس بتوانیم با استفاده از فناوری اطلاعات برای آنها راه‌حل ارائه دهیم. بر این اساس برای اجرای پروژه‌های کلان در سطح ملی راهبرد دیگر استفاده از ظرفیت‌های برتر داخلی و خارجی است که در پروژه‌های اخیر از این ظرفیت‌ها استفاده شده است.

 

وی در ادامه افزود: علاوه بر استفاده از مزیت‌های رقابتی منحصربفردی که در مجموعه فن آوا وجود دارد، باید به موضوع توانمندسازی سرمایه‌های انسانی نیز توجه ویژه داشته باشیم بنابراین توسعه سرمایه‌های انسانی یکی از برنامه‌های مهمی است که در سال آینده به آن خواهیم پرداخت.

مدیرعامل گروه فن آوا مطرح کرد: بیش از 500  نیروی جوان زیر 35 سال شاغل در گروه فن آوا ظرفیت کمی نیست و نباید از مقابل آن به سادگی گذشت بنابراین شرکت تضمین گستر می‌تواند با استفاده از نیروهای جوان و متخصص با ایجاد بخش‌های جدید در تولید و فروش، از روزمرگی خارج و به سمت ابتکارات جدید برود.

مردانی شهربابک با اشاره به دستاوردهای گروه فن آوا در مدت اخیر گفت: ایجاد سامانه زنجیره تامین کالاهای اساسی کشور با همکاری وزارت جهاد کشاورزی با نام “ستکاوا” برای مدیریت تولید و توزیع محصولات استراتژیک کشاورزی از اقدامات خوب گروه فن آوا در مدت اخیر است و در آینده نزدیک از پروژه‌های دیگری در ابعاد ملی بزودی بهره‌برداری خواهیم کرد.

 

وی با برشمردن ویژگی‌ها و تلاش‌های انجام شده در ماه‌های اخیر در گروه و شرکت‌های زیرمجموعه گفت: گروه فن آوا هم اکنون مسیر رو به رشدی را طی می‌کند و از آینده روشنی برخوردار خواهد بود اما برای اینکه به سرعت به جایگاه مطلوب خود برسد نیاز به فکر جدید، تعیین راهبردهای مناسب و برنامه‌ریزی منسجم و هدفمند دارد که لازمه دستیابی به این مهم این است که همکارانی که در شرکتهای تابعه مشغول به فعالیت هستند دارای انگیزه مناسب برای انجام کارهای بزرگ باشند.

 

در ادامه این برنامه معاونین گروه فن آوا پای صحبت‌ها و دغدغه‌های همکاران این شرکت نشستند و به سوالات مطرح شده پاسخ دادند. این دومین جلسه از سلسله جلسات دیدار مستقیم مدیرعامل گروه فن آوا با همکاران شرکت‌های تابعه در سالجاری بود.

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *